Swedish Office Consulting söker erfarna upphandlare!

Vi söker nu upphandlingskonsulter till vår verksamhet som växer, i samband med att efterfrågan från våra uppdragsgivare ökar. Då vi har varierande uppdrag som kontinuerligt kommer in så söker vi upphandlare inom alla områden och alla regioner.

Bli en del av vårt team så får du vara med om en spännande tillväxtresa med konkurrenskraftiga anställningsvillkor.

Din profil

I första hand söker vi dig som har erfarenhet av att självständigt genomföra upphandlingar enligt LOU/LUF (offentlig sektor) eller genomföra upphandlingar i rollen som taktiskt/strategisk inköpare. Vidare har du ett starkt intresse för upphandling av ramavtal och övriga avtal som exempelvis varor, tjänster, entreprenader eller IT.

För att lyckas i ditt arbete bör du kunna arbeta självständigt och vara drivande i upphandlingsprocessen. Du är en engagerad och nyfiken person med integritet som vågar ta initiativ. Vidare är du även strukturerad, analytisk och noggrann i ditt arbete. Du bidrar med positiv stämning och har en god samarbetsförmåga.

Kvalifikationer

·         Akademisk utbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom upphandling och/eller inköp.
·         Minst tre års praktisk erfarenhet av LOU/LUF och upphandling.
·         God förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift.
 
Övrigt

Omfattning:                     Heltid/deltid
Ansökan skickar du till:  cv@swedishoffice.se
 
Välkommen med din ansökan!
Swedish Office Consulting