Upphandlingskonsulter till swedish office consulting ab

Swedish Office Consulting AB är ett konsultföretag verksamt inom områden som Inköp, upphandling , IT och Ekonomi. Företaget befinner sig för tillfället i en tillväxtfas och söker nu ett antal upphandlingskonsulter med erfarenhet inom offentligupphandling.
 
Företaget har på senare tid vunnit ett antal upphandlingar, och är därav i behov av att utöka sin organisation.
 
Vem söker vi
Vi söker personer med minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat inom den offentliga sektorn. Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom relevant område, så som Högskoleutbildning alternativt KY-utbildning.
 
Vi söker personer med varierande erfarenhet. Då vi är i behov av personer inom ett flertal olika områden så söker vi personer med erfarenhet av ett eller flera av följande områden:
 
- Varor och tjänster
- IT
- Entreprenader (ABT06, AB04, AMA AF 12)
- Fastighetsrelaterade Tjänster - ((AFF), (t.ex. fastighetsskötsel, energi, säkerhet, larm).
- Konsulter (Gärna AMA AF Konsult 10 och ABK09)
- Övriga områden
 
 
Vad kan vi erbjuda dig:
- Friskvårdsbidrag
- Flextid
- Möjlighet att arbeta på distans
- Tjänstepension med tillägg
- Försäkringar
 
Övrigt
Uppdragen förekommer först och främst inom Stockholmsområdet men även övriga delar av landet. Även du som är intresserad att komma in som underkonsult via oss är välkommen att söka in.
 
Omfattning:                                 Heltid & deltid
Ansökan skickar du till:            cv@swedishoffice.se
 
Vid frågor kontakta:                  Linnart Shabo
070 - 429 96 95
info@swedishoffice.se