om oss

Vi är ett konsultbolag nischade inom inköp, upphandling och IT, med syftet att hitta rätt person för rätt uppdrag. Vi är belägna i Stockholm med uppdrag som utförs såväl lokalt, regionalt, nationellt som nordiskt. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp, upphandling och IT, både inom den offentliga- och privata sektorn. Verksamheten är uppdelad inom fyra områden; inköpskonsulter, upphandlingskonsulter, IT-konsulter och övriga tjänster i form av verksamhetskonsulter/projektkonsulter. Vidare hjälper vi även till med rekrytering inom ovanstående områden.

 

Affärsidé

Swedish Office Consulting ser det som sin främsta uppgift att tillhandahålla marknadens mest konkurrenskraftiga konsulter till sina kunder inom områdena inköp, upphandling och IT. 

Vision

Visionen är att vara marknadens mest erkända konsultbolag inom inköp, upphandling och IT.

mission

Att tillhandahålla rätt person för rätt uppdrag - rätt uppdrag för rätt person.

Värdegrund

  • Starkt kundfokus.
  • Ärlighet mot kunder och medarbetare.
  • Förtroende för varandra.
  • Innovativt tänkande.
  • Skapa mervärde för vår kunder och medarbetare.

Sidor

Hem
Tjänster
Sök jobb
Kontakta oss
Om oss

Adress

Västertorpsvägen 135

129 44 Hägersten

Kontakt

Telefon:          + 46 70 429 96 90

Mail:       info@swedishoffice.se